Napriek nesúhlasnému postoju futbalových fanúšikov schválili predstavitelia nemeckých bundesligových klubov plán predaja časti marketingových práv. Detaily síce nie sú známe, no nemecké médiá hovoria o ôsmich percentách na dvadsať rokov.
Priaznivci tímov sú proti vplyvu akéhokoľvek investora zo zahraničia na vedenie súťaže, čo dali najavo počas zápasov prostredníctvom transparentov. Za návrh sa vyjadrilo 24 z 36 klubov, proti bolo desať zástupcov a dvaja sa zdržali hlasovania.
Podľa Marca Lenza z vedenia najvyšších dvoch nemeckých futbalových súťaží teraz budú nasledovať rokovania s možnými partnermi, definitíva by mohla byť známa do marca 2024.
Argumentáciou predstaviteľov súťaže je snaha modernizovať systém marketingu v I. a II. bundeslige zameraný na zahraničie a streamovacie služby. Noví investori údajne nezískajú žiadne právo rozhodovať o začiatkoch duelov ani o možnom presune stretnutí do zahraničia.