Na začiatku leta vyplakávali, že predali málo permanentiek, teraz sa tešia, že sa po nich po postupe do Ligy majstrov zaprášilo. Na Tehelnom poli by tak pravidelne malo byť minimálne 12 500 ľudí, lenže už na zápase so Žilinou ich bolo o tretinu menej.
„Bohužiaľ, predaj permanentiek na úrovni 1 600 kusov je realitou, ktorou sa musíme v klube zaoberať. Musíme zistiť, čo sa vlastne deje zle,“ povedal pre Šport24.sk Ivan Kmotrík ml. na začiatku tejto sezóny. Teraz sa vytešuje, že po postupe do hlavnej fázy Ligy majstrov predali viac permanentiek (12 500) ako pražské kluby Sparta (10 000) a Slavia (11 500).
Je tu však jeden zásadný rozdiel. Pražské „S“ predali všetky permanentky už pred sezónou, kým Slovan až po tom, čo za ne ponúkol istotu miesta na zápasy LM... „Je úplne logické, že fanúšikovia si chceli zaistiť svoje miesto aj na atraktívne domáce zápasy v LM,“ uviedol generálny manažér s tým, že kedy inokedy navýšiť základňu permanentkárov, ak nie práve teraz.
„Sparta a Slavia ju mali už dlhodobo, my si ju teraz môžeme postupne vybudovať. Práve o tom to bude. Práca sa neskončila, naopak, práve sa začína, aby sme tých ľudí presvedčili, aby si permanentku obnovili aj na budúcu sezónu a aby popri Európe chodili fandiť aj na ligu,“ doplnil. Na ligovom zápase so Žilinou však bola návšteva 8 119 divákov, čo znamená, že minimálne viac ako 4 000 ľudí permanentku nevyužilo.
Koľko budú stáť lístky na Ligu majstrov?
Futbalový klub ŠK Slovan Bratislava v piatok spustí predaj balíkových vstupeniek na domáce zápasy v ligovej fáze Ligy majstrov. V prvej fáze predaja budú mať predkupné právo držitelia permanentiek. "Belasí" v najprestížnejšej európskej pohárovej súťaži odohrajú štyri domáce stretnutia, v ktorých postupne vyzvú Manchester City (1. októbra), Dinamo Záhreb (5. novembra), AC Miláno (26. novembra) a VfB Stuttgart (21. januára). Klub o tom informoval v tlačovej správe.