Slovenský futbalový klub ŠK Slovan Bratislava je po stredajšej remíze 1:1 s dánskym tímom FC Midtjylland vo finálnom predkole Ligy majstrov blízko k postupu do skupinovej fáze súťaže.
Keďže sa jedná o posledné predkolo, v ktorom sa rozhodne, ktoré z tímov postúpia do najprestížnejšej futbalovej sútaže sveta, tieto zápasy vysiela mnoho televízií z rozličných kútov sveta.
Jednou z krajín, ktorá fanúšikom v priamom prenose priniesla práve zápas "belasých," bola Brazília, ktorá stretnutie vysielala prostredníctvom televízie TNT Sports Brasil.
Poskytovateľa duelu však nezaujal len samotný herný prejav, ale aj dresy slovenského klubu, konkrétne názov jedného zo sponzorov.
„Keď si kúpiš tričko s prekvapením... Čo hovoríte na takéto sponzorstvo na dresoch Slovana Bratislava?“ píše brazílska televízia na sociálnej sieti Instagram.
Narážala tým na podobu názvov slovenskej stávkovej kancelárie v prednej časti dresov a známeho celosvetového výrobcu obuvi.