Príde o balík peňazí! MMA zápasník Attila Végh prišiel pre verejnú podporu Petra Pellegriniho o spolupráce s troma firmami, na ktorých si vedel slušne zarobiť.
Koľko zarobil na sociálnej sieti?
Približne pred rokom spoločnosť Data on Steroids priniesla odhad cien za spoluprácu pre influencerov na instagrame. Cena, ktorú si môžu pýtať, závisí od troch faktorov, ktorými sú počet followerov, aktivita na sociálnej sieti a dôveryhodnosť influencera. Ako uviedol portál startitup.sk na základe informácií od Jána Starečeka zo spomínanej spoločnosti: „Do finálnej cenotvorby však vstupuje aj množstvo ďalších faktorov, vrátane produkčných nákladov, rozsahu spolupráce či sily značky či komerčnosti influencera.“
V čase, keď Data on Steroids priniesla svoju analýzu, mal Végh 400-tisíc followerov, dnes ich má takmer 405-tisíc. Z vybraných influencerov v tabuľke mal jednu z najvyššej miery komerčnosti 61,38 percent.
Podľa odhadu Data on Steroids si Attila za jeden post môže pýtať cenu 2938 až 3526 eur. Samozrejme, ceny sa líšia aj v závislosti od toho, či ide o príspevok priamo na profile, alebo v príbehoch, odkiaľ po 24 hodinách zmiznú.
„Medzi odhadom Data on Steroids a reálnymi cenami je 85-percentná korelácia. Niektorí influenceri môžu byť teda v porovnaní s týmito odhadmi nadhodnotení či podhodnotení, no odchýlka by nemala byť väčšia ako 30 percent,“ pripomína Startitup.